Toppen !

Halloj alla !

Här duggar förvärkarna ,blodtrycksfallen och plötsliga yrselanfall tätt.. men jag överlever det me.. även om det känns läskigt... det innebär ju att allt närmar sig, med stormsteg dessutom.

Har precis lämnat en mycket förväntansfull Emil på årets första fotbollsträing.
 Ikväll bli det sängen TIDIGT.
Jag mår inge vidare o Patrik har ont i huvet..

Vill bara säga oxå att det vart en TOPPEN-dag för Ebba på dagis, och det gör mig otroligt glad.

Lämningen i morse gick kanon, och hon praktiskt taget skyndade över i frökens famn utan en enda tår efter att ha pussat mig hejdå.. Ja de va härligt !

Men jag ropar inte hej än, inte på långa vägar.. det har varit flera bra dagar i sträck tidigare som har slutat i katastrof.. men visst ger det en nytt hopp, det gör det absolut !

Nu ska jag vila lite...


Kommentarer
Postat av: Terese

HÄRLIGT!!

2010-04-07 @ 18:32:09
URL: http://berglundsjoqvist.blogg.se/
Postat av: MrsG

Hej! Jag vill väldigt gärna skriva ett par rader för att lämna lite spår efter mig i din blogg. Jag har blivit djupt berörd av er historia och jag hoppas att det är okej att jag fortsätter följa er resa. Tack snälla för att du väljer och orkar dela med dig av vad ni upplever. Ända sedan jag började läsa om lille Victor (Den starkaste stjärnan) i mars -10 har mitt perspektiv på livet förändrats drastiskt. Jag och min man har två barn, Ellen 12 och Leo 1, båda fullt friska (så vitt vi vet naturligtvis) och genom att jag kunnat få en inblick i hur snabbt och ödesdigert livet kan förändras och aldrig bli sig likt igen har jag kommit att uppskatta vardagens alla små händelser som gåvor att vårda. Det är alla ni föräldrars, som orkar berätta, förtjänst och jag är evigt tacksam för denna lärdom. Kram Åsa

2010-04-08 @ 13:52:15
URL: http://mrsg-aquestionoflust.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0