Söndag...

japp, och tre dagars ledighet har bara flugit förbi ! Har nån smart människa kommit på ännu, varför lediga dagar bara försvinner i ett nafs ?

I går va vi inne vid Mamma, bempa och Simon på mysig påskmiddag.. MUMS.. sill..ägg och en massa annat gott.. och givetvis trevligt sälskap.

På förmiddan lämnade jag o Patrik barnen, alla utom Ebba, hos mamma och gick en sväng på stan..
Emil fyller snart år och va köper man till en sportfåne ? :)

Det blev lite allt möjligt, men knappt några leksaker...

Eftermiddan bjöd som sagt på god mat o gott sällskap.

Patrik och Emil åkte tillbaka lite tidigare till slite för Emil va bjuden på Disco :)
Det blev tydligen en succe och Emil kom hem mycket nöjd o belåten kl 21

Idag vaknade vi till STRÅLANDE sol... så hela dagen har vi vart ute.. fixat på baksidan, skrubbat trallen och sopat o haft oss.
Ungarna har spelat fotboll, solat och blåst såpbubblor om vartannat.

Anna, havanna och Malin kom förbi o snackade lite skit, och en stund på em kom Terese Jimmie och Jonathan o fikade...

Nu har det grillats, barnen badar och jag är dödstrött... hehe ovanligt ? ;)

Jag lägger in lite bilder oxå...

Trevlig kväll !



Mina älskade ungar :) Tripp Trapp Trull


Emil blåser



Ebba fångar


Wilma är överlycklig över att även hon lärt sig blåsa



 blåååååååås



Medans vi andra lekte så städade Patrik ;)

 


Min Stora kille..



Wilma och Emil passar på o sola lite...







å Patrik städar :)



Kommentarer
Postat av: Terese

Ja hu man kan inte låta bli att skartta åt dom trots allt :)

2010-04-04 @ 21:07:11
URL: http://berglundsjoqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0