Natten !

... Oj vilken natt... min kropp mår som den bör efter en halv natt bredvid Ebba i hennes säng.

 Idag känns det som att jag har både foglossning, sammandragningar o värkar.. aj !

Ebba vaknade vid halv ett första gången, grät förtvivlat.. Patrik gick in o hon somnade om.. verkade som att hon drömt något.
Halv tre va de samma visa igen.. vaknade, grät förtvivlat och va i princip helt otröstlig.

Patrik dög inte så smidiga jag kröp ner bredvid henne, klappade och kramade tills hon somnade... !
Även om hon har en helt vanlig 90-säng så är det allt annat än bekvämt att inte kunna ligga som man vill när man är höggravid.. men va gör man inte för sina barn :)

Så fort jag gjorde minsta tendens till att kliva ur sängen så vaknade hon till och lade sig näst intill uppå mig för att garantera att jag inte gick därifrån.
Det är inte likt henne, hon som annars sover hela nätter... men som sagt, säkert nån mardröm !

Vaknade allt annat än utvilad i morse..upp me barnen.. frukost och iväg.
Barnen började halv 10 på dagis idag.. och lämning gick bra !

Tänk att det kan gå så "enkelt" bara det blir på rätt sätt...!

Nu ska jag vila ryggen och kurera mig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0