Nästan helg ....

.. men det känns nog bara så därför att två av tre barn är lediga i morgon.. :)

Idag slöade jag mig heeela förmiddan, gjorde inte en endaste knop.. o gudarna ska veta att de va riktigt välbehövligt... känner mig ännu trött, men ändå piggare.. svammel svammel ...

Ebbas dag på dagis hade vart bra.. lämningen gick bra och flera av personalen sa när jag hämtade att Ebba verkligen börjar komma in i verksamheten och börjar känna sig trygg.. det känns såå skönt att höra.

Däremot hade Ebba råkat få en skiva över sig idag.. hon hade blivit ordentligt ledsen, men förmodligen mest rädd.
Sånt som händer kan jag tycka.. MEN det viktigaste av allt.. att dom berättar om det.. vilket dom gjorde !

Har gammal tråkig erfarenhet av att, för mig, viktiga saker inte berättas om, fler än en gång.... men de gjorde dom idag så det gläder mig o uppskattas...

Saker o ting händer, så är det.. o så är det såklart hemma oxå.. men det viktigaste tycker jag är informationen..
Sen kan ju saker o ting vissa gånger kanske ha förhindrats, men det är inget jag lägger nån vikt vid idag..

Nu ska jag ta hand om en sur Ebba och samtidigt försöka göra lite kvällsmat... Korvstroganoff.. gott o enkelt !

hej på er !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0