Klagan...

Tycker inte att jag gör annat än o klagar över hur jobbig den här graviditeten är just nu.

Igår va en sån härlig dag med sol och värme, men efter att jag hämtat tjejerna på dagis så hade jag så groteskt ont i mitt bäcken att jag va rent gråtfärdig, trodde jag skulle gå sönder.

Anna va snäll o erbjöd sig att hämta Emil på skolan.
 Verkligen skönt att slippa gå den biten, även fast den är kort.. !

Tyvärr blev det tok för Jonathan vilket va väldigt oturligt.
 Hoppas det inte tog honom allt för hårt.

Som om det inte va nog så ringde Patrik och sa att han va tvungen att jobba över... ja va sger man.. !

Jag vill inte påstå att barnen är särskilt krävande, snarare tvärtom men det blir ändå endel lyft, bara att resa sig eller gå ett par meter va fruktansvärt... men men.. nog om det.

När Patrik kom hem så la jag mig på soffan och bara låg några timmar, och det blev faktiskt en smula bättre.
 Men hur ska man kunna tagga ner när det finns massor att göra.. ???????

Förutom alla vanliga vardagssysslor så har vi ju en Emil som fyller år i morgon ... :)

Nu ska jag gå upp och väcka Ebba....

Solen ser ut att skina idag me... härligt !!


Kommentarer
Postat av: Anna Ahlvin

Stackars dig... spelar ingen roll att det är liten tid kvar på grav, är ju jobbigt NU. "Klaga" på du... med all rätt.

Så mötet är inställt? Hur har man fått reda på det? Jag har inte hört ett ljud om det. Haft ångest i onödan då mao .. jaja.. Då går jag på fotbollsmöte med GOTT samvete. Nu dagis och jobb. Tjingeling på dig!!!

2010-04-14 @ 07:51:09
URL: http://familjenahlvin.blogg.se/
Postat av: malin

snälla snälla snälla Therese.. jag finns.. denna vecka har ja inte mina egna barn, så om du vill att jag kommer bort då patrik jobbar över tex så snälla du, ring eller skicka ett sms om du vill ha lite avlastning.. Jag kommer bort för Jag vill mer än gärna hjälpa till!!!! ta hand om dig. Hur dags ska ja komma o fira stora killen i morgon??? Kramar

2010-04-14 @ 14:17:34
URL: http://www.malinhejdenberg.bloggplatsen.se
Postat av: Terese

Ja vi får hjälpas åt helt enkelt!! Jimmie ska lägga in om att få jobba tidigt på onsdagar just för att det inte ska bli ngt problem ifall jag får hoppa in jobbar. Och jag vet ju inte hur sommare kommer se ut heller...Och det kan väl inte vara så svårt!! Det handlar om 2 onsdagar i månaden inte varje dag!!

Kram

2010-04-14 @ 19:39:16
URL: http://berglundsjoqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0