Drop-in fika på dagis !

Tycker mig skymta en aning sol när jag tittar ut.. härligt eftrsom barnen är lediga idag !

Igår va en lugn dag, jag försökte vila bort min förkylning på fm, men det va ju dömt att misslyckas.

Emily hämtade med sig Emil efter skolan, han och sebastian skulle leka och jag o Emily tryckte i oss ett par koppar kaffe under tiden...

Sen kom Elin och sällskapade med oss till dagis, det va drop-in-fika... ett alltid lika trevligt initiativ tycker jag.

Mommo kom oxå ut, till barnens stora förtjusning, henne är det inte många som slår om barnen får välja :)

En av personalen tog med oss in på "lammet", och visade lite vad barnen pysslar med i bland annat språkgruppen och lite vad dom sjunger på samlingen.
Jätte roligt och uppskattat !!

Sen fikader vi på saft och salta pinnar och gick runt o kikade på barnens konstverk :)

Hem och fortsätta fikandet me mamma, och sen va de dags för mat.

Efter mat och disk så kände jag mig förkyldare än förkyldast, till och med lite febrig.. gick o la mig TIIIDIGT, tänker inte ens säga hur tidigt :) MEN SKÖNT VA DET !

Vaknade ganska pigg och utvilad i morse när Ebba väckte mig halv 7...
Nu ska vi snart traska iväg till skolan med Emil och sen får vi se vad som händer !!!


Kommentarer
Postat av: Anna Ahlvin

Vi hade inte vågat tro på så pass många föräldrar som det dock blev totalt på mötet. Men visst... vissa lag hade minder deltagande föräldrar än andra lag. Vi var nöjde med att 10 barn utav 15 var representerade i vårt lilla lag=) Bättre uppslutning i skolan konstatera vi..hehe. Trevlig helg! Kram

2010-04-23 @ 17:07:25
URL: http://familjenahlvin.blogg.se/
Postat av: Terese

hahaha jag tänkte jag skulle gör det men det tar en jäkla tid...har så jäkla många bilder som jag vill bjuda på!! Ev imorgon...Kram

2010-04-23 @ 20:59:36
URL: http://berglundsjoqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0